История и значение акафиста Умягчение злых сердец, как правильно читать

Существует немало икон, которым православные верующие люди зачитывают молитвенные тексты. Одной из них является Умягчение злых сердец, на которой изображается пророчество Богоприимца Симеона. Во время молитвы иконе Умягчение Злых сердец зачитывается акафист. Однако перед этим надо детальнее ознакомиться с этим православным символом и с особенностями прочтения молитв перед ним.

История появления

Люди, которые планируют зачитывать молебны перед этой иконой, должны ознакомиться с историей ее возникновения. Даже сегодня многие историки спорят о ее происхождении. Однако по мнению многих специалистов, впервые она появилась на территории Юго-Западной Руси. Точной даты, когда была сделана Семистрельная икона, тоже нет. Предполагается, что ее написали более пятисот лет назад. Однако это спорная информация, так как некоторые особенности живописи говорят об обратном. Например, изображение было создано на холсте, приклеенном к доске. Это говорит о том, что появилось оно намного позже, примерно в 18-м веке.

Многие историки утверждают, что эта чудотворная икона имеет северорусское происхождение. До начала революции она находилась около реки Тошни, в Богословском монастыре. В 1917 году образ исчез из монастыря, а спустя несколько лет в нем перестали проводить богослужения. Лишь спустя семьдесят лет Богословский монастырь вновь начал работать.

Слухи об этой иконе наполнены многочисленными историями, которые связаны с появлением чудотворных божественных образов. Например, известной является история об исцелении одного крестьянина. Проживал он на территории Кандинского уезда и долгое время не мог справиться с хромотой. Однажды во время сна ему привиделся образ Пресвятой Богородицы и послышался голос, который попросил молиться перед иконой для исцеления. Сначала крестьянин игнорировал это, однако потом начал регулярно посещать храм для прочтения молитвенных слов. Вскоре он обрел полное исцеление и смог нормально ходить не прихрамывая.

Еще одно интересное событие произошло в первой половине 1830 года. Тогда Вологодская губерния столкнулась с эпидемией холеры, из-за которой погибли многие местные жители. Люди не знали, как спастись от этого недуга, и было принято решение провести вокруг города крестный ход вместе с Семистрельной иконой. На удивление многих местных жителей, это помогло, так как холера практически сразу отступила. После этого случая многие люди перед этой иконой молятся об исцелении. Также перед образом Умягчение злых сердец принято молиться об умиротворении.

Значение в православии

Прежде чем помолиться иконе Божией Матери, необходимо разобраться с ее значением. Многие верующие люди даже сегодня не знают смысла этого изображения. На иконе можно увидеть Богоматерь, в грудь которой вонзены несколько клинков. Три из них находятся по бокам, а один размещается снизу. Семистрельная икона немного отличается расположением клинков. На ней четыре ножа расположены слева, а три — справа.

Изображенное оружие является символом душевного состояния Богоматери, а также ее мучений. Клинки символизируют человеческие грехи, которыми люди ранят сердце Богородицы.

Образ насчитывает семь клинков, и это не простое число. Оно символизирует завершенность и полноту. В этом случае говорится о полноте мучений, с которыми пришлось столкнуться Богородице еще во времена ее жизни. Также семерка считается символом ран, которые люди продолжают наносить ей ежеминутно и по сей день.

Во время молитвы перед иконой зачитывается специальный акафист, состоящий из нескольких кондаков и икосов. В них детально описывается весь путь страданий, с которым пришлось столкнуться Богоматери во время жизни. Также некоторые кондаки посвящены отдельно взятым событиям. Например, в одном из них рассказывается о том, как Иосиф с Марией потеряли отрока Христа. Описываются путешествия Иисуса и его прибытие в Иерусалим, где он будет распят.

Как правильно читать

Каждый человек, который собирается помолиться перед образом, должен ознакомиться с основными рекомендациями по прочтению молитвенных текстов. Существует несколько простых советов, которые помогут людям молиться перед иконами правильно.

Молитва не должна содержать требования

Не секрет, что многие люди во время обращения к Господу или Богоматери в молитвах просят их о помощи, и в этом нет ничего плохого. Часто люди нуждаются в поддержке для решения бытовых или более серьезных проблем. Однако молитвенный текст не должен состоять только из просьб о помощи. Нельзя, чтобы он состоял из перечня требований, которые для человека нужно выполнить.

Нельзя молиться формально

Иногда люди занимаются чтением молитвенных слов, когда на самом деле им делать этого не хочется. Однако молитва Господу не является формальной беседой. Это должно быть живым и искренним общением. Поэтому священнослужители рекомендуют произносить молитвенные тексты искренне, с верой в сказанные слова.

Зачитывать молебен надо утром

Священнослужители рекомендуют заниматься прочтением молитвенных текстов утром, так как это наиболее подходящее время для общения с Господом. Утренние молитвы считаются наиболее действенными, так как с их помощью удается зарядиться положительной энергией и благостью. В ведах написано, что людей, которые молятся по утрам, в следующей жизни ждут благоприятные события.

Молитвенный текст зачитывается на коленях

Читать молитву необходимо стоя на коленях. Это увеличивает силу произнесенных слов, потому что таким образом человек лучше передает свою энергию Господу. Также во время молебна необходимо кланяться, так как поклонения символизируют смирение и избавление от гордыни. При помощи поклонов можно очистить сердце и разум от негативной энергии.

К прочтению:  Какие особенности имеют византийские иконы и язык символов православия

Молитвенные слова произносят перед святым образом

Акафист должен обязательно произноситься перед иконой с изображением Богоматери. Очень важно, чтобы образ вызывал у человека определенные чувства и переживания. Это способствует разговору с Господом, а также помогает достучаться до него. Во время произнесения слов рекомендуется смотреть на икону. Не нужно молиться закрытыми глазами, так как визуальный контакт усиливает произнесенные слова. Также это помогает сконцентрироваться на молитве.

Читать молитвы необходимо вслух

Священнослужители советуют молиться Богородице и Господу вслух, так как во время произнесения таких молебнов у человека задействуются слуховые рецепторы. Это помогает сконцентрироваться на произнесенных словах и не отвлекаться от них. Однако произносить молебны вслух лучше только в том случае, если человек умеет это делать и занимался таким ранее.

При чтении молебнов нельзя быть эмоциональным

Человек, который занимается чтением молитв, не должен подогревать свои эмоции искусственно. Нельзя, чтобы во время чтения молебнов человек начал испытывать экстаз. Читая молебны, люди выполняют свой долг перед Господом, и поэтому появление ярких эмоций не должно быть самоцелью.

Молиться лучше в одиночестве

Рекомендуется зачитывать молитвенные слова в уединении, чтобы никто не отвлекал. Однако в некоторых случаях можно молиться не одному, а всей семьей. Священнослужители советуют читать общую молитву в торжественные православные праздники, перед началом трапезы. Нужно помнить, что семейный молебен может только дополнять индивидуальную молитву, но не заменять ее полностью.

Молитвенные тексты нужно брать из Молитвослова

Некоторые люди обращаются к Господу при помощи молитв, которые они придумали самостоятельно. Однако священнослужители рекомендуют использовать их очень осторожно. Лучше использовать молитвенные слова, которые есть в Молитвослове. В нем содержится немало молебнов, которые были составлены святыми Отцами Церкви.

Молебны лучше знать наизусть

Рекомендуется наизусть выучить слова, которые будут произноситься во время молитвы Богородице или Господу. Это поможет им глубже проникнуть в сердце. Чтобы выучить молитвенный текст, его придется перечитывать в свободное время. При этом лучше читать версию, переведенную с церковнославянского на русский. Это нужно сделать, чтобы потом понять значение произнесенных слов и осмыслить их.

Полный текст на русском языке

Прежде чем зачитать акафист, необходимо ознакомиться с его полным текстом на русском языке.

Кондак 1

Избранной Деве Марии, превысшей всех дщерей земли, Матери Сына Божия, Его же даде спасению мира, со умилением взываем: воззри на многоскорбное житие наше, воспомяни скорби и болезни, ихже претерпела еси, яко наша земнородная, и сотвори с нами по милосердию Твоему, да зовем Ти: Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Икос 1

Ангел, возвестивый пастырем Вифлеемским о Рождестве Спасителя мира, и с ним множество небесных сил восхвалиша Бога, поюще: «Слава в вышних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение». Ты же, Мати Божия, не имевшая где главу преклонити, зане не бе места во обителех, роди Сына Своего Первенца в вертепе и, повив Его пеленами, положи в яслех; тем скорбь сердца Твоего познавая, вопием Ти: Радуйся, дыханием Своим Сына Своего возлюбленнаго согревшая; радуйся, предвечнаго Младенца пеленами повившая. Радуйся, Носителя вселенныя млеком Своим питавшая; радуйся, вертеп в небо обратившая. Радуйся, престолом херувим соделавшаяся; радуйся, в рождестве и по рождестве Девою пребывшая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 2

Видя Предвечнаго Младенца, повита лежаща в яслех, пришедше поклонишася Ему пастыри Вифлеемстии и сказаша о глаголе, глаголанном им Ангелом о Отрочати, Мариам же соблюдаше вся глаголы сия в сердце Своем; по прошествии же семи дней бе обрезан Иисус по закону Израильскому, яко человек осьмодневен; воспевая смирение и терпение Твое, Богородице, поем вечному Богу: Аллилуиа.

Икос 2

Разум имея в Боге утвержденный и соблюдаяй закон Господень, в четыредесятый день, егда исполнилися дни очищения, вознесоста Иисуса во Иерусалим родители Его, дабы поставить Его пред Господом и дати за Него жертву по реченному в Законе Господнем; мы же вопием Тебе сице: Радуйся, Создателя вселенныя во исполнение закона во храм Иерусалимский принесшая; радуйся, тамо старцем Симеоном радостно сретенная. Радуйся, едина Чистая и Преблагословенная в женах; радуйся, Крест Свой, скорбями преукрашенный, во смирении несшая. Радуйся, воли Божией николиже преслушавшая; радуйся, образ терпения и смирения Собою явившая. Радуйся, сосуде исполненный благодати Духа Святаго; радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 3

Силою свыше была еси укрепляема, Мати Божия, егда услыша словеса старца Симеона, глаголюща: «Се, лежит Сей на падение и на востание многим во Израили, и в знамение пререкаемо, и Тебе же самой душу пройдет оружие, яко да открыются от многих сердец помышления», и скорбь велия пронзи сердце Богородицы, и возопи в горести Богу: Аллилуиа.

Икос 3

Имея тщание погубити Отроча посла Ирод избити вся дети сущия в Вифлееме и пределех его от двою лета и нижайше, по времени еже испыта от волхвов и се по повелению Божию, данному чрез Ангела во сне старцу Иосифу, бежа все святое семейство во Египет и пребысть тамо седмь лет до смерти Ирода. Тем же со умилением вопием Ти: Радуйся, всю тесноту странствия понесшая; радуйся, яко все идоли падоша в стране Египетской, не возмогше терпети крепости Сына Твоего. Радуйся, с нечестивыми язычники седмь лет пребывшая; радуйся, с Предвечным Младенцем-Отроком и со Своим Обручником в Назарет пришедшая. Радуйся, со старцем Иосифом древоделом в нищете жившая; радуйся, все время Свое в трудах проводившая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

К прочтению:  Текст и расшифровка молитвы Отче наш, разбор и сколько раз ее читать

Кондак 4

Буря скорби обдержа Пречистую Матерь, егда возвращающимся има из Иерусалима не обретоша в пути Отрока Иисуса. Сего ради возвращшеся взыскающе Его, и бысть по триех днех обретоша Его в церкви, седяща посреде учителей и послушающа их и вопрошающа их. И рече к Нему Мати Его: Чадо, что сотвори нама тако? Се отец Твой и Аз боляще искахом Тебе? И рече к нима: что яко искаста Мене, не веста ли яко в тех, яже Отца Моего суть достоит быти Ми; и Мати Его соблюдаше вся глаголы сия в сердце Своем, вопиющи Богу: Аллилуиа.

Икос 4

Услыша Мати Божия, яко Иисус прохождаше всю Галилею, уча на сонмищах их, проповедаяй Евангелие Царствия и исцеляя всяк недуг и всяку язву в людех, и изыде слух по всей Сирии и приведоша к Нему болящия различными недузи и страстьми одержимыя и бесами, и расслабленныя и исцеляше их. Ты же, Мати Божия, ведущи пророчества, скорбела сердцем, познавая, яко вскоре приидет час, егда Сын Твой принесет Себе в жертву за грехи мира. Темже ублажаем Тя, многострадальная Мати Божия, вопиюще: Радуйся, Сына Своего на служение народу иудейскому отдавшая; радуйся, скорбная сердцем, но покорная воле Божией. Радуйся, мир от потопа греховнаго спасшая; радуйся, главу древнего змия стершая. Радуйся, Себе в жертву живу Богу принесшая; радуйся, Господь бо с Тобою, Благословенная. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 5

Божие Царство на земли проповедуя, обличаше Иисус гордость фарисей, мнивших себя праведными быти. Тии же, слушая притчи Его, разумеша, яко о них глаголет, и искаша яти Его, но убояшася народа, понеже яко пророка Его имеяху; сие все ведая, скорбяше Богородица о Сыне возлюбленном, страшася, да не убьют Его, в горести вопиюще: Аллилуиа.

Икос 5

Видевше нецыи от иудеев воскресение Лазаря, идоша к фарисеем и рекоша им, яже сотвори Иисус, и рече Каиафа, архиерей сый лету тому: «Уне есть нам, да един человек умрет за люди, а не весь язык погибнет», от того дня совещашася, да убиют Его; мы же вопием Тебе, Пречистая: Радуйся, Спасителя мира рождшая; радуйся, спасения нашего главизна. Радуйся, от рождения Матерью Спасу нашему предызбранная; радуйся, Мати Божия, обреченная на страдание. Радуйся, Благословенная, Царицею Небесною соделавшаяся; радуйся, выну за нас молящаяся. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 6

Прежде проповедник слова Божия, послежде предатель — Иуда Искариотский, един от обоюнадесяти апостолов, иде ко архиереом предати Учителя своего; они же слышавше, обрадовашася зело и обещаша ему сребреники дати; Ты же, Мати Божия, скорбящи о Сыне Своем возлюбленном, вопияла горце Богу: Аллилуиа.

Икос 6

Возсия последняя вечеря учеником Христовым, на ней же Учитель умы нози има, образ смирения тем показуя, и рече им: «Един от вас предаст Мя, ядый со Мною». Мы же, горю Матери Божией сострадая, вопием Ей: Радуйся, Мати Божия, мукой сердечной истомленная; радуйся, вся претерпевшая во юдоли сей многоскорбней. Радуйся, в молитве успокоение находившая; радуйся, всех скорбящих радосте. Радуйся, утоление наших печалей; радуйся, из тины греховныя нас спасающая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 7

Хотяй явити любовь Свою к роду человеческому Господь Иисус Христос на Тайной Вечери, благословив и преломив хлеб, даде Своим учеником и апостолом, рек: «Приимите, ядите, сие есть Тело Мое», и прием чашу и хвалу воздав, даде им, глаголя: «Пиите от нея вси, сия есть Кровь Моя Новаго Завета, яже за многия изливаемая во оставление грехов». Благодаряще милостиваго Бога за милосердие Его к нам неизреченное, поем Ему: Аллилуиа.

Икос 7

Новое знамение милости Своей яви Господь ученикам Своим, егда обеща послати им Утешителя Духа Истины, Иже от Отца исходит и будет свидетельствовать о Нем. Тебе же, Матери Божией, дважды освященной Святым Духом, вопием: Радуйся, Духа Святаго обиталище; радуйся, чертоже всесветлый. Радуйся, пространное селение Бога Слова; радуйся, бисер Божественный произведшая. Радуйся, Рождеством Твоим райския двери нам отверзающая; радуйся, знамение милости Божией Собою нам явившая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 8

Странно и прискорбно нам слышати, яко лобзанием предаде Учителя своего и Господа Иуда Искариотский, спира же и тысячник и слуги иудейския яша Иисуса и связаша Его, и ведоша к первосвященнику Анне перве, посем же к Каиафе архиереови. Мати же Божия, смертнаго совета Сына Своего возлюбленнаго ожидая, вопияла Богу: Аллилуиа.

Икос 8

Все иудеи ведоша Иисуса от Каиафы в претор к Пилату, глаголюще Его злодеем быти. Пилат же, вопросив Его, глагола им, яко ни единая вины обретает в Нем; мы же вопием Ти: Радуйся, сердце, горем истерзанное, имевшая; радуйся, слезы о Сыне Своем проливавшая. Радуйся, все претерпевшая без ропота, яко раба Господня; радуйся, стенящая и рыдающая. Радуйся, Царице небеси и земли, приемлющая молитвы раб Своих; радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 9

Вси роди блажат Тя, честнейшую херувим и славнейшую без сравнения серафим, Владычицу и Матерь Избавителя нашего, Рождеством Своим радость всему миру принесшую, послежде скорбь велию имевшую, видящи Сына Своего возлюбленнаго на поругание и биение смерть преданнаго, мы же умиленное пение приносим Ти, Пречистая, поюще Всемогущему Богу: Аллилуиа.

Икос 9

Витии многовещанные не возмогут изрещи всех страданий Тобою перенесенных, Спасе наш, егда воины сплетше венец из терния на главу Твою и в ризу багряну облекоша, глаголаху: «Радуйся, Царю Иудейский» и бияху Тя по ланитам. Мы же, Мати Божия, страдания Твоя познавая, вопием Ти: Радуйся, Его же млеком Своим питала еси, терзаемаго видевшая; радуйся, багряницею и терновным венцем одеяннаго зревшая. Радуйся, страданием Его спострадавшая; радуйся, всеми учениками Его оставленнаго видевшая. Радуйся, неправедными судиями Его осужденнаго зревшая; радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

К прочтению:  Молитвы к Боголюбской иконе Божией Матери, где находится и в чем помогает

Кондак 10

Спасти хотя Иисуса, рече Пилат иудеом: «Есть обычай нам, да единаго вам отпущу, хощете ли убо отпущу вам Царя Иудейскаго?» Вси же возопиша, глаголюще: «Не Его, но Варраву!» Воспевая милосердие Божие, отдавшаго Сына Своего Единороднаго на крестную смерть, да искупит ны от вечныя смерти, вопием Ему: Аллилуиа.

Икос 10

Стена и ограждение буди нам, Владычице, изнемогающим от скорби и болезней. Ты бо и Сама страдала еси, слышащи иудеев вопиющих: «Распни Его». Ныне же услыши нас, вопиющих Ти: Радуйся, Мати милосердия; отъемлющая всяку слезу от люте страждущих; радуйся, слезу умиления нам подающая. Радуйся, погибающих грешников спасающая; радуйся, предстательство христиан непостыдное. Радуйся, от страстей нас избавляющая; радуйся, сердцу сокрушенному отраду подающая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 11

Пение всеумиленное приносим Спасителю мира, на вольное страдание шедше и Крест Свой несшу на Голгофу пропяти Его; стояху при Кресте Иисусове Мати Его, Мария Клеопова и Мария Магдалина. Иисус же, видев Матерь и ученика стояща, его же любляше, глагола Матери Своей: «Жено, се сын Твой!» потом глагола ученику: «Се Мати твоя!» И от того часа поят Ю ученик восвояси. Ты, Мати Божия, видя на Кресте Сына и Господа Своего терзающися, вопияла горце Богу: Аллилуиа.

Икос 11

Свете Мой, Боже превечный и Творче всех тварей, Господи, како терпиши страсти на Кресте? — Чистая Дева плачущи глаголаше о страннем Твоем Рождестве: «Сыне Мой, паче всех матерей возвеличена бых Аз, но, увы Мне, ныне Тя видящи распята распаляюся утробою»; мы же слези проливаем, Тебе внимающе, вопием Ти: Радуйся, радости и веселия лишенная; радуйся, вольная страдания Сына Своего на Кресте видевшая. Радуйся, Чадо Свое возлюбленное уязвленным зревшая; радуйся, Агница, зрящи Чадо Свое, яко Агнца, на заколение ведома. Радуйся, Избавителя язв душевных и телесных язвами покрытаго видевшая; радуйся, Сына Своего воскресшаго из мертвых зревшая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 12

Благодать подаждь нам, Спасе Всемилостивый, на Кресте Дух Свой испустивый и согрешений наших рукописание раздравый. «Се, Свет Мой благий, Бог Мой угасе на Кресте», — Дева стеняще глаголаше. «Потщися, Иосифе, к Пилату приступити и испроси сняти с древа Учителя Твоего. Уязвленнаго Тя видевше без славы нага на древе, Чадо Мое, душу Мою пройде оружие по проречению праведнаго Симеона», — провиде Мати Божия, вопиющи: Аллилуиа.

Икос 12

Поюще милосердие Твое, Человеколюбче, покланяемся богатству милости Твоея, Владыко. «Создание Твое спасти хотя, смерть подъял еси», — рече Пречистая, но воскресением Твоим, Спасе, помилуй всех нас, мы же Пречистей Матери Твоей со умилением зовем: Радуйся, мертва зряще бездыханна преблагаго Господа; радуйся, лобзавшая тело Сына Своего возлюбленнаго. Радуйся, Света Своего нага и уязвленнаго мертвеца зрела еси; радуйся, Света Своего гробу предавшая. Радуйся, плащаницею новою Тело Его обвившая; радуйся, воскресшим Его видевшая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Кондак 13

О Всепетая Мати, изнемогавшая от скорби у Креста Сына Своего и Бога, внемли воздыханием и слезам нашим и избави от скорби, болезней и вечныя смерти всех, уповающих на неизреченное Твое милосердие и вопиющих Богу: Аллилуиа.

Кондак

Избранной Деве Марии, превысшей всех дщерей земли, Матери Сына Божия, Его же даде спасению мира, со умилением взываем: воззри на многоскорбное житие наше, воспомяни скорби и болезни, ихже претерпела еси, яко наша земнородная, и сотвори с нами по милосердию Твоему, да зовем Ти: Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Икос

Ангел, возвестивый пастырем Вифлеемским о Рождестве Спасителя мира, и с ним множество небесных сил восхвалиша Бога, поюще: «Слава в вышних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение». Ты же, Мати Божия, не имевшая где главу преклонити, зане не бе места во обителех, роди Сына Своего Первенца в вертепе и, повив Его пеленами, положи в яслех; тем скорбь сердца Твоего познавая, вопием Ти: Радуйся, дыханием Своим Сына Своего возлюбленнаго согревшая; радуйся, предвечнаго Младенца пеленами повившая. Радуйся, Носителя вселенныя млеком Своим питавшая; радуйся, вертеп в небо обратившая. Радуйся, престолом херувим соделавшаяся; радуйся, в рождестве и по рождестве Девою пребывшая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Молитва 1

О многоскорбная Мати Божия, умягчение злых сердец и превышшая всех дщерей земли, по чистоте Своей и по множеству страданий, Тобою на земли перенесенных, приими многоболезненныя воздыхания наша и сохрани нас под кровом Твоея милости. Иного бо прибежища и теплаго предстательства разве Тебе не вемы, но, яко дерзновение имущи ко Иже из Тебе Рожденному, помози и спаси ны молитвами Своими, да непреткновенно достигнем Царствия Небеснаго, идеже со всеми святыми будем воспевать в Троице Единому Богу ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитва 2

О кто не ублажит Тя, Дево Благодатная, кто не воспоет Твое милосердие к роду человеческому. Тебе молимся, Тебя просим, не остави нас во зле погибающих, раствори любовию сердца наши и ко врагам нашим пошли стрелу Свою, да уязвляет сердца наши миром к гонящим нас. Аще мир нас ненавидит — Ты простри любовь Свою к нам, аще мир нас гонит — Ты приими нас, подаждь нам Благодатную силу терпения — без ропота перенести испытания в мире сем бываемая. О, Госпоже! Умягчи сердца злых человеков, восстающих на нас, да не погибнут сердца их во зле, — но умоли, Благодатная, Сына Твоего и Бога нашего, да умирит сердца их миром, дьявол же — отец злобы — да посрамится! Мы же, воспевая милосердие Твое к нам, злым, непотребным, воспоем Ти, о Пречудная Госпоже Дево Благодатная, услыши нас в час сей, сокрушенныя сердца имущих, огради нас с миром и любовию друг ко другу и ко врагам нашим, искорени от нас всякую злобу и вражду, да воспоем Тебе и Сыну Твоему, Господу Иисусу Христу нашему: Аллилуиа! Аллилуиа! Аллилуиа!

Оцените статью
Православный религиозный информационный сайт на все случаи жизни